Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Tartalom

• Bevált gyakorlatok
• Szerződési feltételek

1. Definíciók
2. Szolgáltatásaink köre és jellege
3. Szerződési feltételek, lemondás, távolmaradás
4. Adatvédelem és sütik
5. Vendégértékelések
6. Jogi nyilatkozat
7. Szellemi tulajdonjog
8. Irányadó törvények, illetékesség, vitarendezés
9. Adatbiztonságra vonatkozó rendelkezések

Bevált gyakorlatok gyűjteménye

Küldetésünk betekintést nyújtani egy vidék és történelmi helyszíneinek függönyei mögé, hogy megerősödjön az „örökséggel rendelkező” tudat a résztvevőkben, coaching módszerrel támogatva a vidék és történelmi örökség kicsomagolását, az ott lakó emberek jólétének és tartós helyi kötődésének érdekében.

A küldetés teljesítése érdekében vállaljuk, hogy az alábbi, jól bevált gyakorlatokat követjük:

• Lehetővé tesszük, hogy válogathasson sportkörökben is elismerést kiváltó teljesítménytúrák között, valamint válogasson barokk ékszerdoboz-kastélyok kicsomagolási meghívásai között.
• Több mint négy megyére kiterjedő tucatnyi túra program között válogathat.
• Összekötjük Önt a látnivalókkal , a kulturális örökséggel és a sportolással.
• A túra megvásárlásával megkönnyítjük tájékozódását egy tekintélyes hosszúságú terepen, kifizetjük a belépő díjakat, ahol szükséges.
• Mi hallgatunk Önre: a platformunk egy olyan termék, melyet az Ön (a felhasználó) igényei szerint készítettünk.
• Mi meghallgatjuk: a weboldalunkon értékeléseket láthat olyan túrázóktól, akik részt vettek túráinkon.
• Megígérjük, hogy egy tájékoztató jellegű, felhasználóbarát weboldalt nyújtunk Önnek, melyen a legjobb árakat garantáljuk.

Szerződési feltételek

Az alábbi – a későbbiek során esetlegesen módosuló – szabályok és feltételek minden közvetlen és közvetett (például Partner hirdetési rendszerén keresztüli) online, vagy helyszínen megrendelt szolgáltatásra vonatkoznak. Vállalkozásunk (mobil) internetes oldalának hozzáférése, böngészése, használata és/vagy vásárlás elvégzése (bármely platformon, a továbbiakban együttesen: Platform) esetén Ön elismeri, hogy elolvasta és megértette az alábbi szabályokat és feltételeket és egyetért az azokban foglaltakkal. Helyszíni szolgáltatás esetében is Ön elismeri ugyanezt.

Ez az oldal, az oldal tartalma és infrastruktúrája, valamint a weboldalon keresztül általunk kínált szolgáltatás (tervezett, irányított túrák), beleértve a fizetés kezelését is, a vállalkozásunk tulajdonában, működtetésében és szolgáltatási körében van. Mindezen szolgáltatások kizárólag az Ön személyes, nem kereskedelmi célú használatára biztosítottak (azaz fogyasztói kereskedelem), és az alábbi feltételek vonatkoznak rájuk.

1. Definíciók

A GEOCOACHING vagy arra tett bármilyen utalás azt az egyéni vállalkozást jelenti, melynek székhelye: H-3023 Petőfibánya, Liszt Ferenc utca 4. em.:1, ajtó:11. A „Platform” alatt a (mobil) weboldalt értjük, amin keresztül a GEOCOACHING a Szolgáltatást elérhetővé teszi, irányítja és kezeli. A „Túra” alatt a különböző helyszínű túrák szervezését, illetve a túra szakasz nevezetes pontjain tartott tárlatvezetéseket és kulturális programokat értjük, amelyeket Ön a GEOCOACHING Túra- Szolgáltatótól rendelhet meg (azaz a GEOCOACHING Platform is és Túra- Szolgáltató is).

A „Túravásárlás” az online vásárlást vagy helyszíni szolgáltatásvásárlást jelenti (ebbe beletartozik a fizetések kezelése is), mely keretében a Túra- Szolgáltató a szolgáltatásokat elérhetővé teszi a Platformon keresztül.

2. Szolgáltatásaink köre és jellege

A Platformon keresztül vállalkozásunk egy internetes felhasználói felületet nyújt, amin keresztül a Túra – Szolgáltató meghirdetheti, forgalmazza, promótálhatja és/vagy kínálhatja rendelkezésre álló túra szervezési kapacitását, melyeket aztán a Platformot az adott célból meglátogatók böngészhetnek, kereshetnek, megvásárolhatnak. Amennyiben Ön Túra-szolgáltatást vásárol a Platform felhasználásával, Ön közvetlen (jogilag kötelező érvényű) szerződéses kapcsolatba lép a szolgáltatást kínáló Túra- Szolgáltatóval. A GEOCOACHING semmilyen szolgáltatásnak sem viszonteladója.

Túraszolgáltatásaink kizárólag személyes, nem kereskedelmi célokra használhatóak fel. Ennek megfelelően a Platformunkon feltüntetett tartalmak vagy információk, szoftverek, jegyek, szolgáltatások újraeladása, deep-linkelése, felhasználása, másolása, megfigyelése (pl.: spider, scrape), feltüntetése, letöltése vagy sokszorosítása bármilyen kereskedelmi, illetve versenytársi tevékenységből vagy célból nem engedélyezett.

3. Szerződési feltételek, lemondás, távolmaradás

A Platformunkon a Túra- Szolgáltató által kínált árak rendkívül versenyképesek. A Túra ára nem tartalmazza az áfát. Az árakat Forintban értjük. A jegyárak személyre szólnak, és a jegyen feltüntetett érvényességi ideig szólnak. A Túra- Szolgáltató az összes díjat felszámíthatja meg nem jelenés esetén.

Néhány esetben bizonyos túrák alacsonyabb árakon foglalhatók le Platformunkon, ha a vásárló rendelkezik kedvezmény- kuponnal (melyet két különleges túránkon szerezhet meg). Kérjük, vásárlása lebonyolítása előtt részletesen olvassa át az érintett túraszolgáltatásra vonatkozó esetleges feltételeket.

A nyilvánvaló hibák nem kötelező erejűek.

A különleges ajánlatokat és promóciókat mindenkor megjelöljük. Ha az ilyen jellegű jelölés elmarad, az egyértelmű hibákból és elgépelésekből Önnek semmilyen joga nem származhat a Túra- Szolgáltatóval szemben.

A Túra- Szolgáltatónál történő vásárlásával Ön tudomásul veszi és elfogadja a Túra- Szolgáltató vásárlásra vonatkozó szerződési, lemondási és távolmaradási szabályzatát, valamint a Túra Szolgáltató bármely további, szolgáltatásaira és teljesített szolgáltatásokra vonatkozó (szerződési) feltételeit, melyek az Ön Túrájára vonatkoznak – beleértve a Túra- Szolgáltató által a Platformunkon közzétett mindennemű információs részt és házszabályokat.

A Túra- Szolgáltató szerződési (teljesítési / vásárlási/ felhasználási) feltételei:

a. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A PLATFORM MEGTERVEZETT, IRÁNYÍTOTT TÚRASZOLGÁLTATÁST ÉRTÉKESÍT AZ ALÁBBIAK SZERINT

– Zagyva-túra öt szakasza
– Kastély-túra öt szakasza
– Kezdők találkoznak a túrázással szakasz
– Torok karcoló hidegben a Zagyva töltésen szakasz
– Közösségek részére túraszervezés, személyre szabott igény szerint.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

b. Rendelési információk

A megjelenített termékek a Platformon keresztül, online rendelhetőek meg, vagy a weblapon közzétett túra helyszínen, a túra megkezdése előtt, készpénzfizetéssel.
A Platformon keresztül vásárló, illetve a helyszíni vásárló, a Platformon regisztráláskor megadott adatokkal, illetve a regisztrációnál rendszeresített adatokkal, a túra helyszínén ki kell, hogy töltse a túrázók körében általánosan elfogadott egyéni felelősségvállalási űrlapot. Abban az esetben, ha Szülő vagy Gondviselő nem vesz részt a túrán, akkor a 18 év alatti résztvevő, magával kell, hogy hozza a Szülő vagy Gondviselő által aláírt felelősségvállalási nyilatkozatot, melyet itt tölthet le. Mindkét űrlapot az érvényes Adatbiztonságra vonatkozó rendelkezések figyelembe vételével kezeljük a kitöltést követően.

Amennyiben a Vevő a regisztráció során megadta születési évét, úgy a Vevő teljes körű szavatosságot vállal a regisztrációkor megadott felhasználói adatok valóságtartalmáért. Amennyiben utóbb kiderül, hogy az általa megadott adatok bármelyike, így különösen a Vevő által megadott életkor nem felelt meg a valóságnak, és ebből a Túra- Szolgáltatót bármilyen kár éri, illetőleg a Túra- Szolgáltatóval szemben bármilyen joghátrányt érvényesítenek, a Vevő köteles a Túra- Szolgáltatóval szemben maradéktalanul helytállni, és a Túra- Szolgáltató fenntartja jogát, hogy a Vevővel szemben kártérítési igényt érvényesítsen.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a hibás áru rendelés után felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Platformunkon termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható szolgáltatások között. A felsorolt szolgáltatások mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a szolgáltatás képére vagy nevére. Ekkor a szolgáltatás oldalára jut el, ahol a szolgáltatásról részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a KAPCSOLAT menüpontban szíveskedjen felvenni a kapcsolatot a Túra- Szolgáltatóval.

c. A rendelés menete

1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti Bejelentkezés nélkül is, azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a Belépés menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor új jelszó beállítására adunk lehetőséget.

2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Itt, a tranzakció indításánál meg kell adni a számlázási adatait: nevét, cégnevét, ha cég nevében vásárol, címét, telefonszámát és e-mail címét. A fizetés elindítása előtt checkbox segítségével Önnek jeleznie kell, hogy elolvasta és elfogadta az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatvédelmi Tájékoztatót. Az Általános Szerződési Feltételeknek része az alábbi Adattovábbítási Nyilatkozat:
Tudomásul veszem, hogy a GEOCOACHING (Szilágyi Sándor Zsolt ev., Magyarország, 3023 Petőfibánya, Liszt Ferenc utca 4.1/11, Statisztikai számjel: 55404796-231-10, Adószám: 55404796-1-30) adatkezelő által a www.geocoaching.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cégnév, cím, telefonszám, e-mail cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.simplepay.hu/vasarlo-aff

3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus számlát, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen számlát, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, a KAPCSOLAT menüponton keresztül.

Helyszíni megrendelésnél készpénzfizetési számlát állítunk ki.

Túráink minimum létszámhoz kötődnek, ezt kérjük, hogy ellenőrizze az AKTUÁLIS TÚRÁINK menüpontban. A Túra- Szervező minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a vásárló által megrendelt, a megrendelésben rögzített módon teljesítse. Ha a szolgáltatás kedvezőtlen időjárási körülmények, a kedvező minimum létszám hiánya vagy előre nem látható akadályok miatt nem teljesíthető, erről időben az Üzemeltető tájékoztatást küld/ad a megadott e-mail címre, illetve a weboldalon az AKTUÁLIS AJÁNLATOK menüpontban kihirdeti azt. Új időpont esetén a Vevő ragaszkodhat a szolgáltatás igénybevételéhez, vagy visszakérheti a befizetet szolgáltatási díjat, de erről e-mailben kell nyilatkoznia (KAPCSOLAT menü pontban).

A szolgáltatási díj visszatérítése a Vevő által megadott indítási számlára/kártyára történik, költség felszámítása nélkül. Az új időpontra kiírt szolgáltatás nem teljesíthető, ha a kívánt létszám a kívánt résztvevő szám alá csökken az új kiírásnál. Ekkor a szolgáltatást megrendelők e-mail értesítést kapnak, és a befizetett összeget az Üzemeltető visszautalja az indító helyre, egyéb költség felszámolása nélkül. Sztornó esetén, az Üzemeltető sztornó számlát küld a Megrendelőnek.

d. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A Vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

e. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozását a Platform a megrendelés pillanatában, automatikusan végzi.

f. A megrendelt szolgáltatás ellenértékének fizetésének módja

Hitel-vagy bankkártyával az OTP SimplePay rendszerén keresztül, vagy helyszíni megrendelés estén személyesen, készpénzzel, Forintban.

g. Elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárló indoklás nélkül felmondhatja a szolgáltatási szerződést, a befizetést visszaigazoló számla kézhezvételétől számított 14 napon belül. A Vásárló a szerződés felmondási jogát, az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja, melyet itt tölthet le. A kitöltött nyilatkozatot a fizetes@geocoaching.hu e-mail címre kell elküldenie.

A Vevő a szolgáltatói szerződés felmondási jogát a befizetést igazoló számla és a szolgáltatás egészének teljesítésének napjáig gyakorolhatja. Ha például a Megrendelő a szolgáltatás teljesítését megelőző 5. napon rendelte meg a szolgáltatást, de nem megy el a túrára, és a túrát megtartották a kitűzött időpontban, akkor már nem érvényesítheti az elállási/szerződés felmondási jogát, mert a túrát már megtartották.
Tehát: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szerint a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

h. Panaszok intézése

A Vevő kérheti a Szolgáltatótól, hogy egy másik túra megrendeléséből 10% kedvezményt kapjon, ha az előző túrán tapasztalt szolgáltatás nem felelt meg a kiírásban közölteknek (pl.: nem volt túravezetés, nem volt tárlatvezetés, nem állt rendelkezésre egészségügyi személyzet, nem szerepeltek zenészek, nem kapta meg az ígért buszszállítást, nem kapott frissítőket a megígért távolságokon,stb.). Erről az igényéről e-mailben vagy levélben kell értesítenie a Túra- Szolgáltatót, a fizetes@geocoaching.hu e-mail címre küldött levélben. Kedvező elbírálás esetén a Panaszos kedvezményes kupont kap, melyet később érvényesíthet vásárlásnál.

A Szolgáltató mentesül e kedvezmény biztosításától, illetve a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szolgáltatási akadályok, a tudomány és a technika jelenlegi állása szerint, a szolgáltatás megkezdésének időpontjában nem voltak felismerhetőek, esetleg a túrázás időtartama alatt sem.

A Túra- Szolgáltató más jellegű panaszokat is e-mailben vagy postai úton küldött, az Üzemeltető címére küldött levélben fogad. Az ilyen módon keletkezett adatokat az adatfeldolgozással kapcsolatos szabályokat alkalmazza. A Túra- Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra a Túra- Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

A Túra- Szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Fogyasztók számára (az Európai Gazdasági Térségben): Azt tanácsoljuk, hogy először minden panaszával az ügyfélszolgálatunkat keresse meg. Ha az ügy megoldatlan maradt, panaszt tehet az Európai Bizottság online vitarendezési platformján, melyet online fogyasztói jogviták rendezésére hívtak életre: https://ec.europa.eu/odr.

4. Adatvédelem és sütik

A GEOCOACHING tiszteletben tartja az Ön adatait. Kérjük, olvassa el az adatvédelemről és a sütikről szóló nyilatkozatunkat további információért.

5. Vendégértékelések

A GEOCOACHING weblap megjelenési felületein (internet, Facebook, Instagram) lehetőséget ad az értékelésre. A Túra- Szolgáltató csak a túrán valóban részt vett személy számára nyújt vélemény kinyilvánítási lehetőséget, a túra nyújtotta élmény, a szolgáltatást nyújtok minőségére vonatkozóan.

Az értékelés esetlegesen megjelenítésre kerülhet a Túra- Szolgáltató információs oldalán azzal a kizárólagos céllal, hogy a (jövőbeni) vendégeket informálja az Ön véleményéről a Túra- Szolgáltató szolgáltatásairól (és a szolgáltatás színvonalával), minőségével kapcsolatban, illetve felhasználható és elhelyezhető a Túra- Szolgáltató belátása szerint (pl. marketing, promóciós vagy szolgáltatásfejlesztési célokra) saját Platformján, illetve olyan médiaplatformokon, hírlevelekben, különleges promóciókban, alkalmazásokban vagy bármely olyan csatornán, melyet GEOCOACHING birtokol, használ, üzemeltet vagy irányít. Friss és releváns értékeléseket szeretnénk megjeleníteni, ezért az értékeléseket csak korlátozott ideig, a teljesítés dátumától számított 30 napon belül fogadjuk el. Az értékelések a megjelenés után 24 hónapig lesznek láthatóak. Az értékelések megjelenési sorrendjét a dátum mellett olyan tényezők befolyásolják, mint az értékelés nyelvezete (melyek obszcén nyelvezetet tartalmaznak, tartalmazzák valakinek a nevét vagy lopott értékeket említenek benne). Azoknak a résztvevőknek az értékelése, akik rendszeresen részletes és átfogó értékeléseket írnak (úgynevezett „tudósítók”), a lista tetején jelenhet meg. Fenntartjuk a jogot, hogy az értékeléseket moderáljuk, visszautasítsuk, saját belátásunk szerint, amennyiben azok sértik az értékelésekre vonatkozó irányelveinket.

A GEOCOACHING nem fogad el olyan értékeléseket, amelyek a következők bármelyikét tartalmazzák:

• Profán vagy szexuális tartalmú szöveg, diszkrimináció, fenyegetés vagy gyűlöletbeszéd
• Teljes név, vagy név szerint sértő megjegyzés túraszervező egy munkatársára
• Illegális tevékenységre történő utalás (pl.: drog)
• Weboldalak címe, e-mail vagy postai cím, telefonszám, hitelkártyaadatok
• Politikailag érzékeny témák

6. Jogi nyilatkozat

Ezen szabályok és feltételek korlátozások tárgyát képezik. Vállalkozásunk kizárólag olyan közvetlen károkért vállal felelősséget, melyet Ön elszenvedett, kifizetett, vagy aminek Ön ki volt téve a szolgáltatásaink teljesítésének hiányának tulajdonítható hibából, melynek teljes összege az Ön vásárlásának teljes összege – ahogy a Vásárlásról szóló visszaigazoló számlában is fel van tüntetve (akár egy adott, akár több, egymáshoz kapcsolódó káreset esetén).

Emellett vállalkozásunk, szervezőink vagy bármely egyéb – az oldal és tartalmának létrehozásával, szponzorálásával és promóciójával foglalkozó – partnereink nem vállalnak felelősséget

(i) bármely büntető, különleges, közvetlen vagy jelentéktelen veszteségért vagy kárért, bármely termelésveszteségért, profitveszteségért, bevételveszteségért, szerződésvesztésért, eszmei érték vagy hírnév veszteségéért vagy káráért, jogveszteségért, ha az a vállalkozásunk hatáskörén kívül esik,
(ii) bármely pontatlanságért a (leíró) információkban (az árakat, a túra szakaszt leíró részletek), melyet az Túra- Szolgáltató nyújtott Platformon keresztül,
(iii) bármely (közvetlen, közvetett, következményekkel vagy büntetéssel járó) károkért, veszteségért vagy költségért, melyet Ön szenvedett vagy Önnek kellett fizetnie, ha az esemény vállalkozásunk hatáskörén kívül esik, illetve
(iv) bármely (személyes) sérülésért, halálesetért, anyagi kárért, vagy egyéb (közvetlen, közvetett, különleges, következményekkel vagy büntetéssel járó) károkért, veszteségekért vagy költségekért, melyet Ön elszenvedett, megesett Önnel, vagy fizetnie kellett, legyen szó (törvényes) cselekedetekről, hibákról, viszályokról, (súlyos) gondatlanságról, szándékos félrevezetésről, mulasztásokról, végrehajtás elmaradásáról, megtévesztésekről, kárról vagy szigorú kötelezettségről, beleértve bármely (részleges) lemondást, túlfoglalást, sztrájkot, kényszerhelyzetet vagy bármely olyan eseményt, mely vállalkozásunk hatáskörén kívül esik.

7. Szellemi tulajdonjog

Amennyiben nincs másképp meghatározva, a szolgáltatások igénybevételéhez szükséges, illetve a Platformon található vagy általa alkalmazott szoftver és a Platformon feltüntetett tartalmak, információk és anyagok szellemi tulajdonjoga (a szerzői jogokkal egyetemben) a GEOCOACHING vállalkozásnak.

A szolgáltatást (beleértve a részvevők véleményét és a fordított tartalmakat) közvetítő Platform (annak grafikus megjelenésével ,beleértve az infrastruktúrát is), és a Platformon megjelenő túrák szerkezete ( szellemi tulajdonjog) a GEOCOACHING kizárólagos jogát képezik (valamennyi jog, jogcím és érdekeltség vonatkozásában). Más (magán- vagy jogi) személyeknek nem áll jogában sokszorosítani, eltulajdonítani, azokra (hyper-/deep)linkkel hivatkozni, kiadni, hirdetni, reklámozni, integrálni, kisajátítani, kombinálni vagy más módon felhasználni az általunk kínált tartalmakat (azok fordításait és a részvevők értékeléseit) vagy a márkanevet, hacsak erre előzetesen írásos engedélyünket nem adjuk.

8. Irányadó törvények, illetékesség, vitarendezés

Ezen szabályok és feltételek, valamint szolgáltatásainkkal kapcsolatos eljárások a magyar törvények alapján lettek meghatározva és aszerint értelmezendők. Bármely, jelen feltételek vagy a szolgáltatásaink kapcsán esetlegesen felmerülő vita esetén a felek kizárólag magyar illetékes bíróságához fordulhatnak. Mindamellett ezzel párhuzamosan a fogyasztó a lakhelye szerint illetékes bírósághoz is fordulhat a kötelező rendelkezések betartatásával kapcsolatosan. Fogyasztó ellen kizárólag a lakhelye szerinti ország illetékes bíróságánál indítható eljárás. Azt tanácsoljuk, hogy panaszokkal kapcsolatban minket értesítsenek elsőként, az Ügyfélszolgálatunkhoz fordulva. Ha az ügy megoldatlan maradt, panaszt tehetnek az Európai Bizottság online vitarendezési platformján, melyet online fogyasztói jogviták rendezésére hívtak életre: https://ec.europa.eu/odr.

Amennyiben a jelen szabályok és feltételek bármely rendelkezése érvénytelen lesz, végrehajthatatlan vagy nem kötelező érvényű, vagy azzá válik, az összes többi rendelkezés továbbra is érvényben marad.

9. Adatbiztonságra vonatkozó rendelkezések

1. Az adatbiztonság megvalósításának elvei

(1) A Vállalkozás személyes adatot csak a jelen szabályzatban rögzített tevékenységekkel összhangban, az adatkezelés célja szerint kezelhet.
(2) A Vállalkozás az adatok biztonságáról gondoskodik, e körben kötelezettséget vállal arra, hogy megteszi mindazon technikai és szervezési intézkedéseket, amelyek elengedhetetlenül szükségesek az adatbiztonságra vonatkozó jogszabályok, adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához, illetőleg kialakítja a fentiekben meghatározott jogszabályok érvényesüléséhez szükséges eljárási szabályokat.
(3) A Vállalkozás által végrehajtandó technikai és szervezési intézkedések a következőkre irányulnak:
a. a személyes adatok kezelésére használt rendszerek és szolgáltatások folyamatos bizalmas jellegének biztosítása, integritása, rendelkezésre állása és ellenálló képességének fennállása;
b. fizikai vagy műszaki incidens esetén az arra való képesség, hogy a személyes adatokhoz való hozzáférést és az adatok rendelkezésre állását kellő időben vissza lehet állítani;
c. az adatkezelés biztonságának garantálására hozott technikai és szervezési intézkedések hatékonyságának rendszeres tesztelésére, felmérésére és értékelésére szolgáló eljárás alkalmazása,
(4) A Vállalkozás az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.
(5) A Vállalkozás az általa kezelt adatokat az irányadó jogszabályoknak megfelelően tartja nyilván, biztosítva, hogy az adatokat csak azok a munkavállalók, és egyéb a Vállalkozás érdekkörében eljáró személyek ismerhessék meg, akiknek erre munkakörük, feladatuk ellátása érdekében szükségük van.
(6) A Vállalkozás az egyes adatkezelési tevékenység során megadott személyes adatokat más adatoktól elkülönítetten tárolja, azzal, hogy -összhangban a fent rendelkezéssel – az elkülönített adatállományokat kizárólag a megfelelő hozzáférési jogosultsággal rendelkező munkavállalók ismerhetik meg.
(7) A Vállalkozás vezetői, munkavállalói a személyes adatokat harmadik személynek nem továbbítják, a jogosulatlan hozzáférés kizárása érdekében a szükséges intézkedéseket megteszik.
(8) A Vállalkozás azon munkavállalóinak enged hozzáférést személyes adatokhoz, akik a kezelt személyes adatkörök tekintetében titoktartási nyilatkozat tételével vetették alá magukat az adatbiztonsági szabályok megtartásával kapcsolatos kötelezettségnek.
(9) A Vállalkozás az adatok biztonságát szolgáló intézkedések meghatározásakor és alkalmazásakor tekintettel van a technika mindenkori fejlettségére, több lehetséges adatkezelési megoldás esetén a személyes adatok magasabb szintű védelmét biztosító megoldást választja, kivéve, ha az aránytalan nehézséget jelentene.

2. A Vállalkozás informatikai nyilvántartásainak védelme
(1) A Vállalkozás az informatikai nyilvántartásai tekintetében az adatbiztonság megvalósulásához a következő szükséges intézkedéseket foganatosítja:
a. Ellátja az általa kezelt adatállományokat számítógépes vírusok elleni állandó védelemmel, (valós idejű vírusvédelmi szoftvert alkalmaz.)
b. Gondoskodik az informatikai rendszer hardver eszközeinek fizikai védelméről, beleértve az elemi károk elleni védelmet,
c. Gondoskodik az informatikai rendszer jogosulatlan hozzáférés elleni védelméről, mind a szoftver mind a hardver eszközök tekintetében,
d. Megteszi mindazokat az intézkedéseket, amelyek az adatállományok helyreállításához szükségesek, rendszeres biztonsági mentést hajt végre, továbbá a biztonsági másolatok elkülönített, biztonságos kezelését végrehajtja.

3. A Vállalkozás papíralapú nyilvántartásainak védelme
(1) A Vállalkozás a papíralapú nyilvántartások védelme érdekében megteszi a szükséges intézkedéseket különösen a fizikai biztonság, illetve tűzvédelem tekintetében.
(2) A Vállalkozás vezetője, munkavállalói, és egyéb, a Vállalkozás érdekében eljáró személyek az általuk használt, vagy birtokukban lévő, személyes adatokat is tartalmazó adathordozókat, függetlenül az adatok rögzítésének módjától, kötelesek biztonságosan őrizni, és védeni a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.